60 timmar tills showtime

| Postat i: Jakob Samuelsson
0
Som sagt i titeln så är det i skrivande stund 60 timmar kvar tills det är dags. Känner mig lugn, oroligt, peppad, rädd och sjukt mycket mer därtill men det som märks av mest är att jag konstant går med ett leende på läpparna. Dags att börja ladda på riktigt!

Denna onsdagen började med en stadig frukost och sen fort iväg till flygplanet som körde hem mig till Stockholm. Gratiskaffe på planet är det bästa som har hänt världen sen skivat bröd. Väl hemma och packat upp så gjorde jag i ordning lunch (bacon, kidneybönor, chilisås, creme fraiche, lök och pasta). Klämde in lite plugg tills det var dags för huvudattraktionen för dagen. Kvällen avslutades ett skönt återseende med mitt gamla gymnasiegym som resulterade i ett tvåtimmars pass av rygg, biceps, triceps och mage. När man väl kom hem värmde jag ihop lite rester från lunchen och sen en avkopplande vända i bastun.

En bra dag helt enkelt, men nu är det dags att signa ut. God natt!

/Jake
 
Hittills till 60 timmar tills showtime





Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: