Tråkigheter

| Postat i: Jakob Samuelsson
0
Cha cha bloggen!

Åkte tyvärr på en smärre inflammation i nackmusklerna för 3 veckor sen och den har märkts av då jag inte kunnat köra tungt. Så det var inte så himla najs, tror dock att i dagsläget så är den nog rätt lugn då jag har vilat från mesta i träningsväg i två veckor. Åkte passade nog på en förkylning också så det blev väldigt mycket vilande. Men hoppas att förkylningen är borta innan denna veckas slut så jag kan börja träna igen.

Men måste ju alltid avsluta dessa inlägg positivt för att höja moralen så jag är glad att meddela att på långfredagen ska jag och min kära bror testa på monkey bar för att förbereda mig mentalt inför Tough viking.

/ Jake
Hittills till Tråkigheter





Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: